Komunikujte se svou obcí moderně!

Na počátku května 2013 udělala naše obec další krok ke zlepšení komunikace mezi radnicí a občany zavedením nového informačního systému MOBISYS. Služba je pro občany zcela zdarma!

Platforma MOBISYS byla speciálně vyvinuta pro obce s cílem umožnit jim provozovat obecní informační servis, který bude doručován formou zpráv na mobilní telefony občanů obce. Modernost této služby spočívá především v mobilní aplikaci MojeObec, která je občanům k dispozici zcela zdarma v obchodu Google Play a App Store. Skrze tuto aplikaci mají občané možnost přijímat informační servis nejen ze své vlastní obce, ale případně také z dalších obcí dle zájmu. Aplikace ovšem umožňuje oboustrannou komunikaci a občané tak nově získávají možnost se zapojit do dění své obce pomocí tzv. hlášení, skrze které mohou radnici informovat o obecních problémech. Balíček služeb aplikace doplňuje přehled nejdůležitějších kontaktů spojených s obcí, např. kontakty na obecní a stavební úřad, popř. tísňové a poruchové linky. Aplikace MojeObec je v současnosti k dispozici pro všechny chytré mobilní telefony, tzv. smartphones, s operačním systémem Android a iOS (iPhone).

Pro občany, kteří stále používají klasické mobilní telefony, má služba k dispozici řešení ve formě zasílání informačního servisu obce pomocí klasických SMS zpráv. Občané tak nepřijdou o informační servis, ale vzhledem k omezeným možnostem těchto telefonů nebudou moci využívat dalších služeb.

Jak tedy službu začít využívat?

Stáhněte si aplikaci MojeObec. V případě telefonu iPhone z internetového obchodu App Store,  a pokud vlastníte telefon s operačním systémem Android, tak z internetového obchodu Google Play. Při prvním spuštění aplikace Vám bude nabídnuta registrace k tzv. domovské obci a jejím informačním kanálům. Volba domovské obce je velmi důležitá, neboť občané mají možnost podávat hlášení pouze ve své domovské obci. Dále registrace nabízí možnost připojit se k informačním kanálům ostatních obcí. Jakmile občan potvrdí svůj výběr kliknutím na tlačítko „registrace služby“, je služba plně aktivní.
 
Po dokončení registrace je uživatel přesměrován na úvodní stránku své obce, stránka Home, a dále jsou mu k dispozici stránky Zprávy, Hlášení a Nastavení. Uživatelské rozhraní aplikace je dostatečně přehledné a intuitivní , ale pokud by snad uživatel přece jenom potřeboval pomoci, je mu na každé jednotlivé stránce k dispozici nápověda.

Majitelé klasických mobilních telefonů se ke službě mohou registrvat pomocí unikátního registračního kódu, který je nutné zaslat z mobilního telefonu občana na telefonní číslo (+420) 777080880. Registrační kód má pro informační kanál “Obecní zpravodajství” podobu             “REG SEDLECPH OBZ" ( bez uvozovek) a pro informační kanál "Krizová hlášení" podobu     "REG SEDLECPH KRH" (bez uvozovek).

 

APP STORE GOOGLE PLAY
App Store Google Play

                                                          

                                                                                       

                                                                                                                    

 

 

 

sedlec_footer.png